Najczęściej zadawane pytania

 

1. Czy zamówione produkty można odebrać osobiście?
Tak, zamówiony towar można odebrać osobiście w naszym sklepie stacjonarny przy ul Marszałkowskiej 111A w Warszawie.


2. Czy w sklepie stacjonarnym mogę jeszcze coś dokupić, czy tylko odebrać towar zamówiony przez sklep internetowy?
Tak, na miejscu (w sklepie stacjonarnym) istnieje możliwość dokupienia produktów.


3. Czy ceny w sklepie internetowym i stacjonarnym są takie same.
Tak, ceny w obu sklepach są identyczne


4. Czy oferta sklepu stacjonarnego i internetowego jest taka sama?
Tak, oferty obu sklepów są takie same.


5. Ile mam czasu na opłacenie, bądź odbiór zamówienia?
Na opłacenie lub odbiór mają Państwo 7 dni (kalendarzowych).


6. Czy za zakupy ze sklepu internetowego mogę zapłacić podczas odbioru w sklepie stacjonarnym czy muszę robić przedpłatę?
Tak, za zamówienia złożone w sklepie Lorienek.pl można zapłacić podczas ich odbioru; zarówno gotówką jak i kartą.


7. Co potrzebuję by odebrać osobiście zamówienie złożone w sklepie Lorienek.pl
Numer zamówienia i/lub adres e-mail, który został podany podczas składania zamówienia.


8. W jakich godzinach mogę odebrać zamówienie?
W godzinach otwarcia sklepu stacjonarnego. Standardowo jest to: pon- pt: 10 -18 oraz sob 10-14.


9. Jak szybko mogę spodziewać się dostawy kurierskiej z zamówieniem?
Zamówienia pakujemy wg kolejności ich opłacenia (przy przedpłatach) lub składania (przy płatności „za pobraniem”). Staramy się skrócić ten czas do minimum, dlatego 95% złożonych u nas zamówień nadajemy jeszcze tego samego dnia (pod warunkiem, że jest ono złożone do godz 16).  Czas ten wydłuża się w okolicach świąt ( Boże Narodzenie i Wielkanoc), Mikołajek oraz Dnia Dziecka. Kurier zazwyczaj dostarcza paczkę następnego dnia (liczą się tylko dni robocze) od jej nadania (niezależnie czy adresat mieszka w Warszawie, Kielcach czy Szczecinie).

Drogi użytkowniku,

Informujemy, że nasza strona korzysta z plików cookies i innych technologii w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies można określić w przeglądarce.

Czemu przetwarzamy dane osobowe?
Lorien Sp. z o.o. zajmuje się sprzedażą szerokiej gamy produktów stacjonarnie jak i internetowo. Do realizacji zamówień musimy uzyskać niezbędne dane pozwalające nam na dostarczenie towaru na dany adres i do odpowiedniej osoby lub na rezerwacje wcześniej wymienionego towaru w sklepie.

Jakie są Państwa prawa?
Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie naruszenia prawo do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.

Wszystkie dane, jak również zgody na otrzymywanie usług dodatkowych (newsletter) mogą Państwo zmienić w każdej chwili logując się na swoje konto na stronach www.lorienek.pl lub www.lorien.waw.pl w ustawieniach konta (edycja danych). Dane te mogą Państwo także zmienić wysyłając do nas wiadomość e-mail na adres sklep@lorienek.pl.

Pełną informację o przetwarzaniu przez nas danych osobowych mogą Państwo przeczytać KLIKAJĄC TUTAJ.

Zgoda na przetwarzanie danych jest niezbędna do realizacji Państwa zamówienia.
Zgadzam się
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel