Procedura reklamacyjna

Procedura reklamacyjna

Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej (e-mail) lub w formie pisemnej na adres naszego serwisu:
Lorien sp. z o.o.
Marszałkowska 111A
00-102 Warszawa
serwis@lorienek.pl

Do przesyłki należy dołączyć reklamowany przedmiot (najlepiej w oryginalnym opakowaniu), dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury (ewentualnie skany tych dokumentów lub w przypadku ich braku - adres mailowy z którego dokonano zakupu) oraz opis usterki. (wzór formularza reklamacyjnego można pobrać tutaj - kliknij)

Informacje na temat trwającej reklamacji można uzyskać mailowo serwis@lorienek.pl. Telefon do serwisu jest chwilowo nieczynny.
Serwis pracuje w godzinach 10:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku. W soboty serwis jest nieczynny.

Lorien sp.z o.o. rozpatruje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni Lorien sp. z o.o. nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione.

W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Lorien sp. z o.o.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij